- Качество обслуживания
- Скорость доставки
Євген, ми можемо викласти переписку з вайберу. Просто не будемо цього робити з етичних міркувань.
На відповідь Сергія, що Лавацца постійно змінює дизайн, і прибрали напис professional, і що є додаткові фото у картки товару, які з актуальним видом. Але це вже вас не цікавило.
Євген, давайте зараз ми не будемо тут публікувати всі ваші слова , що Ви наговорили.
А хоча чому ні, будемо.
" Меня это не должно интересовать" , "Это Ваши проблемы", "Мне нужна желтая упаковка", "Нет, не Колумбия, а желтая Бразилия" , "Давайте Вы не будете сейчас мне это все обьяснять, что дизайн меняеться, а фото на официальном сайте старые, сами сфотографируйте", " Вам просто лень это делать".. і так далі.
Тому звісно далі слухати це не було сенсу... Тому і сказали : "Замовлення скасовую. До побачення" і поклали слухавку
Де тут хамство не зрозуміло. Але якщо у когось зранку поганий настрій. то не потрібно іншим його псувати.
Татьяна, дякуємо за високу оцінку нашої роботи)
Вікторія, дякуємо за теплі слова.
Все буде Україна!
Ольга, большое Вам спасибо за высокую оценку нашей работы.
Дуже Вам вдячні за теплі слова.
Олена, нам приємно, що змолги Вам допомогти.
Лілія, ми дуже Вам вдячні за високу оцінку нашої праці.
Сергей, спасибо за высокую оценку нашей работы. Ждем Вас снова)
Олег, спасибо за хорошую оценку нашей работы.
Ждем Вас снова в нашем магазине.
Олена, дуже вдячні за відгук.
Ми щасливі, що Ви залишилися задоволенні.
Дякуємо за відгук! Для нас важливо , щоб вам усе подобалось! ) Будемо раді зустрітись знов)
Олена, дуже вам вдячні за відгук :) Насолоджуйтесь смачною кавою і повертайтесь до нас знов!
Дякуємо за чудову оцінку нашої роботи ! Завжди раді задовільнити ваші кавові побажання у найліпшому вигляді)