18 листопада 2020 року в 12,00 на сайті кіберполіції з'явилася дуже хороша новина !!!
Було виявлено та припинено підпільного виробництва кави відомих світових брендів.
На оперативному відео ми змогли розпізнати нашу улюблену каву Lavazza. Це саме та кава, з якою ми боремося вже далеко не один рік. Наша перша стаття вийшла у вересні 2016 року, і набрала вже 49507 переглядів. Ми писали статті "Увага, підробка!", "Увага, підробка 2,0!" , "Польська Лавацца", тим самим намагалися донести нашим клієнтам, наскільки небезпечною може бути кава, яку виробляють в таких умовах.
Ми чули від наших клієнтів історії, як вони купували контрафактну каву Lavazza, та це призводило до поломки їх кавомашини, так як траплялися дрібні камені, які, потрапляючи в жорна, виводили машинку з ладу, що призводило до дорогого ремонту і заміни цілого вузла апарату.
Нам неодноразово приходили питання від людей: "Чому у мене в фейсбуці продають Lavazza Oro за 250грн, а у Вас ціна 455грн", "Чому на ОЛХ можна купити каву Лавацца по 200грн за 1 кг", "Чому у мене в Италийскій лавці під будинком продають каву Лавацца ОРО по 250грн за 1 кг ". І нам доводилося пояснювати, що наша кава оригінальна, а та підроблена. Після спілкування з таким клієнтом більше 5 хвилин, і розповіддю візуальних відмінностей оригінальної продукції від контрафактної, клієнт переконувався і починав розуміти чому так.
Було прикро, що тільки нам потрібна була ця війна з шахраями. Офіційний імпортер кави Лавацца нам відповів, що у них руки зв'язані для цієї боротьби, так як власником ТМ є компанія з Італії, і тільки вони можуть звернутися до нашої Поліції, з заяву боротьби за авторські права. Але сьогодні "крига скресла". Ось офіційна новина з сайту кіберполіції:
Кіберполіція викрила злочинне угруповання, що завдало світовим торгівельним компаніям збитки на понад 5 мільйонів гривень
Правопорушники організували виробництво фальсифікованої кави, яку видавали за продукцію відомих виробників. Контрафакт реалізували на Інтернет-майданчиках оголошень. Під час обшуків працівники поліції вилучили близько 10 тонн підробленої продукції.
Співробітники Департаменту кіберполіції спільно зі слідчими поліції Києва викрили п’ятьох учасників злочинного угруповання у незаконному використанні знака для товарів і послуг світових торгівельних марок.
Встановлено, що правопорушники у шести складських приміщеннях налагодили виробництво фальсифікованої кави. Підробки вони реалізували на Інтернет-майданчиках оголошень, видаючи за продукцію відомих світових виробників.
Крім того, організатори мали підконтрольну мережу підпільних виробництв, де виготовлялося понад 10 тисяч упаковок контрафактної кави на тиждень.
Правоохоронці провели шістнадцять санкціонованих обшуків в оселях та автівках фігурантів, а також за місцями виготовлення та зберігання підробленої продукції. За результатами вилучено понад 9 тонн кави, 150 тисяч упаковок з логотипами і товарними знаками світових виробників кави, обладнання для виготовлення і фасування, а також 10 тонн готової для продажу фальсифікованої продукції.
За попередніми підрахунками, власникам торгівельних марок завдано збитки на суму понад 5 мільйонів гривень.
Відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст. 229 (Незаконне використання знака для товарів і послуг, фірмового найменування, кваліфікованого зазначення походження товару) Кримінального кодексу України. Слідчі дії тривають.
На відео на вдалося розпізнати декілька видів кави.
Це найпопулярніші види кави Lavazza: Lavazza Crema e Aroma intenso, Lavazza Qualita Oro, Lavazza Qualita Rossa і Lavazza Crema e Gusto espresso.
Наша боротьба триває. Якщо Ви хочете купити оригінальну каву Lavazza, можете це зробити на нашому сайті coffeeynya.com.ua.