
Кавовий напій від виробника J.J. Darboven зараз відомий по всьому світу. Все завдяки відмінному смаку і високій якості обсмажування кавових зерен. Однак, мало хто знає, з чого починався цей бізнес. Історія створення Darboven цікава з несподіваними поворотами і захоплюючими фактами. Дізнатися про неї можна нижче.
Історія створення кави J.J. Darboven
Ця фірма бере свій початок в 1866 році в німецькому місті Гамбург. Її засновником був Йоханн Йоахим Дарбовен. У той час кавові зерна продавалися в свіжому вигляді і без упаковки. Людина повинна була сам їх обсмажити. Йохану спало на думку, що це не зовсім зручно для людей. Тому він вирішив обробляти зерна, упаковувати їх і продавати.
Його ідея виявилася настільки вдалою, що через кілька місяців він відкрив власне невелике виробництво з одним офісом в Гамбурзі. Поступово підприємство розширювалося. До початку 20 століття воно було представлено вже в декількох регіонах Німеччини.
У 1909 році управління невеликої розвиваючої компанією перейшло в руки Артура і Касана- синів Йохана Дарбовена. Їх першої розробкою став продукт під назвою Idee. Його відмінна риса полягала в способі обсмажування. Вона була розроблена гамбурзьким хіміком на замовлення Артура Дарбовена. Унікальність цього способу обсмажування в тому, що він сприяє більш легкому та швидкому засвоєнню напою.
Торгова марка кави Idee стала настільки популярною, що братам довелося розширювати виробництво. Вони випускали в рік сотні тисяч кілограмів своєї продукції в рік. Однак, під час другої світової війни справи йшли не так добре.
Основна фабрика Darboven перебувала в районі Хаммербрук. У 1943 році він пережив повітряні нальоти і бомбардування. В результаті від виробничих будівель залишилися лише руїни. Тому випуск продукції був припинений.
Продовжилося це не довго, тому то співробітники не постраждали. Спільними зусиллями вони змогли повністю відновити фабрику і повернути довіру покупців.
Основні дати в історії кави J.J. Darboven
Подальший розвиток компанії пов'язане з декількома датами. Вони знаменуються важливими подіями в історії цієї торгової марки.
- 1948 рік - повторний запуск виробництва продукту із зелених зерен. Справа в тому, що під час війни компанія не могла собі дозволити імпорт цієї сировини. Але в зазначений рік відбулася валютна реформа, тому брати знову зайнялися сімейною справою.
- У 1966 році правління компанією знаходилося в руках вже 4го покоління родини. У цей період марка J.J. Darboven вперше покинула територію Німеччини. Вона стала проводитися і в Нідерландах.
- 1970 рік засвідчує новим придбанням. Компанія поглинула таку марку кави як Eilles.
- У 1980 році J.J. Darboven став співпрацювати з фірмою з виробництва кави Movenpick. В даний час, щоб спробувати J.J. Darboven, потрібно купити каву Movenpick або Eilles.
- У 2000 році компанія стала настільки великою, що її філії можна було побачити в 15 країнах Європи та Азії. При цьому, вона стала випускати н тільки каву, але і чай.
Стан фірми Darboven в наш час
Власником і керівником підприємства є Альберт Дарбовен. Під його керівництвом фірма досягла оборотів в десятки і навіть сотні тонн в рік. Складно уявити, скільки це в грошовому еквіваленті.
За 150 років свого існування компанія встигла відкрити 16 філій в 10 різних країнах світу. Вплив фірми став настільки великим, що продукт J.J. Darboven випускають навіть дочірні компанії. Найбільш популярними з них є наступні:
- Alberto Espresso
- кава Movenpick
- Eilles Gourmet
- Idee Caffe Crema
Ці фірми мають різні назви і добавки. Однак, основний компонент один і той же. Це класичні обсмажені зелені зерна кави від Дарбовен.
Придбати продукцію J.J. Darboven можна в нашому магазині. Наприклад, щоб купити каву Movenpick, достатньо оформити замовлення на сайті. Кава має дуже хорошу якість. Крім того, воно випускається в красивій упаковці, тому його можна використовувати в якості подарунка.
Компанія Movenpick з'явилася в 1948 році. Однак, виробляти каву вона почала лише в 1963 році. До цього фірма займалася ресторанним бізнесом. На даний момент кавовий напій Movenpick є одним з найпопулярніших в Швейцарії. Компанія виробляє експорт в більшість країн Європи і Азії.
Кава цього бренду відрізняється насиченим шоколадним смаком. це пов'язано з особливою технікою обробки. Свіжі зелені зерна кави обсмажують дуже повільно. Тому вони встигають ввібрати в себе весь аромат і вивільнити корисні масла.
Завдяки наполегливості творців цієї фірми і їх наступних поколінь люди в усьому світі можуть насолоджуватися таким якісним і смачною кавою. А адже в основі величезної компанії лежала звичайна ідея.