
Кава Юліус Мейнл - якість, якій довіряєш.
Підприємство Julius Meinl носить ім'я легендарного засновника віденської кавової культури і є одним з найстаріших обсажувачів кави в світі. Компанія має два заводи з виробництва кави: один знаходиться в Австрії, де обсмажують зерна за унікальною віденської рецептурою, а інший - в Італії, де застосовується технологія спеціальної італійської обжарки.
Julius Mainl дотримується політики етичного ведення кавового господарства зі збереженням біорізноманіття природи і регулярно проводить сертифікацію своїх плантацій. Підтвердженням тому служить наявність сертифіката RainForest Alliance (RFA) і право наносити маркування RFA на упаковку. Кавові зерна з плантацій Центральної та Латинської Америки, Західної Африки, Ефіопії, Кенії, Індії, Бразилії піддаються суворому відбору. Контроль якості здійснюється на кожному ступені виробництва, забезпечуючи відповідність готового продукту найвищим світовим стандартам. Сьогодні компанія числиться серед найбільших постачальників кави преміум-класу. Представництва з продажу кави та чаю є в 15 країнах і більш, ніж в 50 країнах компанія представлена через своїх дистриб'юторів. Торгова марка займає лідируючі позиції у себе на батьківщині в Австрії, кращі ресторани Європи і всього світу пропонують каву Julius Mein своїм відвідувачам.
Історія зародження віденської кавової культури.
Власник невеликого магазинчика посеред австрійської столиці, Юліус Мейнл, став одним з небагатьох, хто почав продавати вже обсмажені кавові зерна. До тих пір люди купували сирі зерна, а вдома самі обсмажували їх на сковороді і не всім вдавалося зробити це правильно. Так кава втрачала смакові якості і зовсім не відповідав нашим уявленням. До того ж, не кожен міг дозволити собі придбати кавові зерна, а лише забезпечені персони. Юліус Мейнл, будучи великим шанувальником кави, вирішив присвятити своє життя виробництва та розповсюдження улюбленого напою, щоб кожна людина, незалежно від статусу чи матеріального достатку мав можливість купити кави і насолоджуватися його неземним смаком. Талановитий винахідник постійно впроваджував інновації та прагнув удосконалити технологію обсмаження кавових зерен, щоб повністю розкрити в смаку і ароматі все тонкі ноти кавового звучання. Його ентузіазм увінчався успіхом. Напрацювання і знання Юліус Мейнл передав своїм дітям, які протягом п'яти поколінь свято шанують сімейні традиції, продовжуючи роботу в сфері кавового бізнесу. 150-ти річний досвід і кропітка робота принесли бажаний результат - кава Julius Meinl з вищими смаковими характеристиками завжди була і залишається найбільш затребуваним брендом на світовому ринку.
Визначні дати на шляху до успіху і світового визнання.
1862 г. - дрібний підприємець Юліус Мейнл відкрив невеликий магазинчик в центрі Відня, де почав продавати каву, чай, какао боби, спеції і прянощі.
1877 г. - здійснений прорив в кавовій індустрії - Юліус Мейнл винаходить унікальний спосіб барабанного обсмажування зерен, при якому кава не має сторонніх присмаків. Цим було закладено фундамент до майбутнього процвітання фамільного підприємництва.
1912 г. - головний офіс підприємства і цех по обсмажуванні кави перебираються на вулицю у Відні, названу на честь засновника компанії, Julius Meinl Gasse. Таку назву вона зберегла і до цього дня.
1913 г. - компанія займає першість по обсмажуванні кавових зерен в Австро-Угорської імперії і стає найбільшим постачальником кави і чаю в Європу.
1924 г. - всіма впізнаваний маврітенок, п'є каву, з червоною фескою на голові став логотипом компанії. Такий головний убір з пензликом походить від Османської імперії, звідки в 1683 р Була привезена кава до Відня.
1962 г. - столітній ювілей компанії. До свята створенно спеціальний кавовий бленд «Ювілейний».
1980 г. - випуск нового бленда преміум-класу «Президент».
2004 г. - італійський дизайнер Маттео Тун оновлює логотип і створює еталонний дизайн чашки.
2009 г. - Julius Mainl впровадив інноваційну концепцію з використанням сучасних технологій, що дозволяють краще зберігати свіжість кави. Новинка 1862 Premium представлена в стильному дизайнерському оформленні.
2010 року - упаковка кави випущена в новому ексклюзивному дизайні, яке розробив італійський дизайнер Matteo Thun для рітейл-сегмента.
2012 року - 150 річний ювілей компанії. «Досвід Заходу і мудрість Сходу» - ставати головним девізом в подальшій діяльності з випуску брендового чаю Julius Meinl.
2014 г. - старт концепції заварювання кави «Френч-прес» від Julius Mainl, при якому зерна на повну розкривають всі грані свого смаку і аромату.
2015 г. - з величезним масштабом пройшла міжнародна акція з ініціативи компанії «Натхнення в кожній чашці», коли понад 100 тисяч осіб в 1153 кавових закладах на чотирьох континентах в 27 країнах за чашку кави розплачувалися віршами.
Поезія є невід'ємним атрибутом філософії виробника Julius Mainl, що показує, що духовний аспект життя важливіше матеріального.
Юліус Мейнл був естетом і завжди прагнув до ідеалу, він створював в кав'ярнях творчу атмосферу. Сюди спрямовувалися поети, художники, щоб черпати натхнення для своїх творів. Сьогодні і ми маємо честь доторкнутися до спадщини геніального амбасадора, кожен поціновувач може купити каву, технологія виробництва якого зберегла давні секрети і перейняла досвід старанної роботи п'яти поколінь родини заслужено титулованого майстра.
Ви також можете спробувати каву Юліус Мейнл з чудовим смаком, аромат якого, як тепле віяння часу, переносить в духовний простір віденських кав'ярень, де поезія втілюється в життя.