
Протягом більш ніж 50 років торгова марка kimbo впевнено займає позицію одного з лідерів у виробництві якісної кави. Серед італійських компаній цей бренд відрізняється значними обсягами виробництва кави kimbo. В цьому плані корпорація практично не має конкурентів. Виняток становить лише Lavazza. Продукція Кімбо здобула світову популярність завдяки ідеальній неаполітанської обсмажуванні. В даний час бренд поставляє свою продукцію більш ніж в 50 країн з різних куточків світу.
Передісторія
Кава kimbo виробляють в Неаполі. Це місто здавна носить звання італійської кавової столиці. Місцеві жителі створили власні правила темного обсмаження. Надалі ця технологія знайшла популярність по всьому світу. Їй було присвоєно назву «Італійської».
Після закінчення військових дій серед неаполітанців було прийнято вважати, що в барі сім'ї Рубіно готують найкращу каву в Неаполі. Заклад належало трьом братам, які стали справжніми експертами в обсмажуванні зерен. Амбітні підприємці розуміли толк як в приготуванні ароматного напою, так і в тенденціях на ринку тих часів.
У 1955 році брати Рубіно почали активно продавати кавові зерна власної обсмажування. Попит на їх товар був настільки значним, що через 8 років брати зареєстрували власну акціонерну компанію і привласнили їй назву Cafè do Brasil. В Італії цей бренд почав першим використовувати інноваційні технології і став виробляти каву в оригінальній вакуумній упаковці. Сучасного споживача складно цим здивувати, а півстоліття назад кави в капсулах nespresso було чимось надприродним. З моменту старту виробництва зерен в вакуумних упаковках споживачі з різних куточків країни отримали дивовижну можливість купувати істинно ароматну каву, немов тільки що обсмажену.
Торгова марка Кімбо була зареєстрована трохи пізніше, в 1971 році. Свою назву торгова марка отримала від поширеного в післявоєнні роки слова «Гігантський». Жителі Америки часто використовували його в лексиконі. Брати Рубіно просто замінили в звичному слові одну букву. Так вони отримали ємне, оригінальне, екзотичне, такого назва.
До кінця ХХ століття кава kimbo в зернах поставлявся в США, Європейські країни, Австралію, Японію і країн Сходу. Протягом багатьох десятиліть цей продукт зберігає лідерство серед товарів, представлених на ринку Італії. Основний завод, де виробляється кава kimbo в зернах, має значну площу в 40 тисяч квадратних кілометрів. Він розташований в італійському Неаполі.
За час існування компанії в ній неодноразово відбувалися серйозні зміни. Так, одного разу з поста президента корпорації був знятий Мішель Рубіно - син засновника бренду Франческо Рубіно. Рада акціонерів порахував, що бізнесмен недостатнє час приділяє встановленню партнерських відносин з представниками закладів громадського харчування. На зміну Мішелю прийшов Раффаель Маццуокколо. Раніше він мав пост топ-менеджера конкуруючої компанії.
Після зміни президента в компанії знову відбулися глобальні зміни. Зокрема, вони торкнулися асортименту пропонованої продукції. Торгова марка почала поставляти споживачам каву в капсулах nespresso, а для кав'ярень були спеціально розроблені суміші. Вони поставлялися в банках з жерсті вагою по 3 кг. Після відкриття упаковки було досить приєднати банку до приймального відсіку кавомолки. Це практично виключало контакт зерен з навколишнім середовищем і дозволяло якомога довше зберегти оригінальний аромат натурального продукту.
Поступово корпорація розширювала сферу свого впливу на ринку і підкорювала нові горизонти. Сьогодні бренд затребуваний в тисячі барів в різних країнах світу. Одним з оригінальних проектів бренду стало створення ексклюзивної кави. Цей продукт створюють ексклюзивно для мережевих кав'ярень Autogrill. Точки продажу, де можна придбати продукт, розташовані як в самій Італії, так і в інших європейських країнах. Кава від Кімбо вирощують в спеціалізованих умовах і ретельно стежать за процесом його обсмажування, щоб результат перевершив всі ваші очікування.