Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: Київ, ул. I. Микитенко 11
Київ, ул. I. Микитенко 11
Пн-Птн 9:00-19:00
Онлайн замовлення приймаються цілодобово

Кава Julius Meinl

Кава в зернах Julius Meinl Caffè Crema 1кг
1
в наявності
680.00грн.
Кава в зернах Julius Meinl Espresso 1кг
2
в наявності
680.00грн.
Кава в зернах Julius Meinl Espresso Classico 1кг
0
в наявності
680.00грн.
Кава в зернах Julius Meinl Jubilaum 500г
1
в наявності
365.00грн.
Кава в зернах Julius Meinl Prasident 500гр
0
в наявності
365.00грн.
Кава в зернах Julius Meinl Espresso 1кг
1
Нема в наявностi
550.00грн.
Кава мелена Julius Meinl Genuss 500гр
1
Нема в наявностi
220.00грн.
Кава мелена Julius Meinl Prasident 500гр
0
Нема в наявностi
220.00грн.
Кава Julius Meinl

Julius meinl: кава з бездоганною репутацією і багатою історією

Один з кращих європейських брендів: як все починалося?

У 1862 році, в самому центрі Відня відкрився один невеликий магазинчик, в якому продавали східні спеції, крупи, чай, какао, а також зелену каву. Знаючи про величезну популярності кави та напоїв на його основі серед жителів австрійської столиці, господар бакалійної крамнички Юліус Майнл I розвивав саме кавовий напрямок. Зелена кава закуповувався тільки у кращих постачальників, а перед продажем її якість ретельно перевірялося кілька разів.

Буквально через кілька років австрійський бізнесмен, син засновника Julius meinl II розробив революційну для того часу технологію обсмаження, при якій кавові ягоди більше не впливали з різними газами, що додають їм специфічний небажаний присмак.

Зерна рівномірно обсмажувалися в стабільних температурних умовах, в результаті чого вони набували красивий шоколадно-коричневий колір і розкішний багатий аромат, без будь-яких сторонніх домішок. При такій обсмажуванні ефірні ароматичні масла більш активно проступають на поверхню зерен, надаючи їм інтенсивний привабливий букет. Смак готової кави julius meinl гармонійний, з нотками приємною оксамитовою солодощі.

Свіжообсмажені кавові зерна, що володіють чудовими смаковими і ароматичними характеристиками, викликали справжній фурор серед любителів популярного напою, що бадьорить. Завдяки своїй ретельності і власним «ноу-хау» в області обсмаження, фамільний бізнес Майнл придбав величезну кількість задоволених і вдячних постійних клієнтів, а також чітко позначив себе основний напрямок для розвитку бізнесу.

1891- 1913 роки

Цей період стабільного становлення є одним з найбільш важливих і значимих для компанії Julius meinl. Напрацювавши значний досвід в сфері закупівель зелених кавових зерен і їх подальшої обробки та обсмаження, в 1911 році Юліус Майнл відкриває перший обжарочний цех з виробництва кави julius meinl. Цех спеціалізувався виключно на класичній віденській обсмажуванні (середня ступінь).

У 1912 році виробництво переносять в історичне для фірми будівля, на вулиці, яка сьогодні носить ім'я творця компанії - Meinl Gasse. Де сьогодні завод, а також головний офіс кавовій корпорації розташовуються саме в цій будівлі. Строго дотримуючись класичних європейських традиції при виробництві, а також поєднуючи їх з інноваційними технологіями обсмаження, засновник компанії стає одним з найуспішніших і найвпливовіших бізнесменів Австро-Угорської імперії.

У 1913 кава julius meinl стає добре відомою не тільки в рідному Відні та Австрії, а й у багатьох європейських державах. Будучи найбільшим продавцем якісного, затребуваного продукту компанія починає активно працювати на імпорт, поставляючи свою продукцію в країни Європи.

Знаменитий маврітенок в фесці - творіння Джозефа Биндера

Історію про маленького маврітенке, якого в 1683 році взяли в полон польські війська під час битви з турецькими солдатами армії Кара Мустафи знає практично кожен житель Відня. У маленького темношкірого хлопчика при собі був невеликий мішечок, в якому він зберігав кавові зерна. З них маврітенок приготував незвичайний напій, смак якого був абсолютно незнайомий австрійцям.

Працюючи над створенням логотипу для компанії Юліуса Майнл, дизайнер з Австрії бере за основу цю відому легенду і малює образ маврітенка в фесці, який тримає в руках чашку свого улюбленого ароматного напою, що володіє бадьорять властивостями. До цього дня, профіль передвісника появи кави в Європі, прикрашає всю продукцію бренду. Зображення маврітенка це не тільки логотип компанії, також це і символ якості, і данина найстарішим європейським традиціям.

Трохи значущих дат:

  • 1950 р.- на вулиці Грабен, 19 в центрі міста відкривається перший гастрономічний магазин-бутік бренду, який працює і в наш час;
  • 1962 г. - святкування 100-річного ювілею, і в честь цього торжества випускає новий бленд, під назвою «Ювілейний»;
  • 1980 г. - створення і випуск нової професійної суміші під назвою «Президент», яка проводиться і по сьогодні;
  • 2002 г. - відкриття першої мережевої кав'ярні бренду в Чикаго;
  • 2004 г. - дизайн логотипу зазнає невеликі зміни. Автором обраний італієць Матео Тун;
  • 2008 р.- на вулиці Ringstrasse у Відні відкривається найбільша кав'ярня в світі;
  • 2012 року - династія Майнл святкує 150 років існування корпорації, яка виробляє чудову каву і чай;
  • 2014 г. - розробка і впровадження концепції з використанням френч-преса для заварювання кави.

Основа для створення блендів, це преміальна високогірна арабіка і елітна робуста. Географія поставок зерен досить широка: кавові ягоди закуповуються в екологічно чистих регіонах Центральної і Південної Америки, Індії та Папуа-Новій Гвінеї. Корпорація володіє власними плантаціями в країнах, де вирощуються кавові ягоди, а також тісно співпрацює з перевіреними плантаторами.

Під час вирощування врожаю враховую такі критерії як; ступінь зрілості, час збору врожаю, кліматичні умови і тд. У виробництво йдуть тільки добірні зерна кращих сортів, які проходять первинний контроль якості, а також подальшу комп'ютерну діагностику на спеціальному електронному обладнанні.

На сьогоднішній день функціонує кілька заводів, які знаходяться в Австрії і Італії. У широкому асортименті представлена ​​лінійка професійних блендів, що складаються з різних пропорцій арабіки та робусти. Різноманітна палітра смаків представлена ​​як класичними смаковими відтінками, так і незвичайними яскравими рішеннями, наприклад, екзотичним ароматом тропічних фруктів або післясмаком цитрусових.

Інтернет-магазин «Кофейня» пропонує вам оцінити чудову австрійську каву, з багатою історією і прекрасними показниками смаку, аромату і довгого, приємного післясмаку. Замовляйте з задоволенням !!