
"Lavazza Paradiso in tazza"
Італія по праву вважається світовою кавовою столицею. Тут це не просто напій, це стиль життя, такий же яскравий і життєрадісний, стильний і темпераментний. Легендарний бренд «Lavazza» відомий не тільки в сонячної середземноморської країні, його знають і люблять в 130 країнах світу. Ось уже понад 120 років оригінальні смачні бленди і моносорти випускаються компанією залишаються популярними серед мільйонів любителів натурального якісної кави.
Луїджі Лавацца - успіх і удача ідуть поруч з мрією і працьовитістю
Засновник фамільного бренду «Lavazza» завжди мріяв про те, щоб його дітище не тільки приносило прибуток, але і було відомим у всіх куточках земної кулі. Винахідливий енергійний хлопець з Монферрато зумів втілити свою мрію. Сьогодні Кава Lavazza є найбільш продаваним товаром в Італії і широко популярним за її межами. Луїджі завжди розумів, що його справжнє покликання це бізнес, але йому ніяк не вдавалося знайти свою нішу. Кілька років, майбутній кавовий магнат знаходився в пошуку себе, часто міняв роботу, займався самоосвітою і нарешті, вдача його помітила.
У 1984 році Луїджі купує стару бакалійну лавку під назвою "Paissa e Olivero", саме це місце вважається відправною точкою для відомої сьогодні компанії Lavazza. Починаючи з 1985 року, підприємливий італієць успішно будує бізнес. У магазині продаються спеції, мило, оливкова олія і, звичайно ж, кава Lavazza. Буквально за п'ять років штат компанії розрісся до 6 чоловік, налагоджені торговельні зв'язки у всьому місті і за його межами, постійно з'являються нові клієнти. Службовці магазину займаються роздрібною та оптовою торгівлею, справно працює служба доставки.
Нове віяння в італійській кавовій моді
Для невеликого сімейного бізнесу, такий хід справи це більш ніж успіх, але сеньйор Лавацца звик постійно рухатися вперед, йому хотілося більшого. Звернувши увагу, що найдорожчий продукт - кава завжди користується підвищеною популярністю, він вирішив сфокусуватися саме на ньому, і не прогадав. У засновника компанії було природжене вміння змішувати різні сорти кави. Поекспериментувавши з пропорціями, і технологіями обсмаження Луїджі зробив революцію в історії кавування Італії - він став продавати різні суміші з неповторними інтенсивними смаками і чарівними ароматами. До цього торговці пропонували своїм клієнтам виключно моносорти, тому Кава Lavazza відразу ж довелося італійцям до душі.
Бізнес став процвітати ще сильніше, штат співробітників постійно збільшувався. Компанія змогла вижити навіть за часів Першої світової війни, що вдавалося тільки одиницям. У 1923 році була придумана інноваційна упаковка, а для збільшення обсягів виробництва кави стали використовувати електричні кавомолки, географія продажів стрімко розширювалася. У 1927 році компанія стала офіційним акціонерним товариством під назвою LuigiLavazza S.p.A. На ті часи річний бюджет компанії становив фантастичну суму - 1 500 000 лір.
Рай в кавовій чашці
Сьогодні компанією успішно керує вже четверте покоління легендарної італійської династії. Внесок компанії, внесений в світову історію кави просто неоціненний. Унікальні технології обсмаження, інноваційна упаковка, фамільна рецептура і високотехнологічне обладнання дозволяють бренду займати лідируючі позиції на ринку кави. Як знакової дати хотілося б відзначити 1979 рік - тоді був відкриті Дослідницький центр і тренінг центр, які носять ім'я засновника компанії. У 1990 році з'являється вендинговий сегмент. Кавомашини, для яких використовуються спеціальні капсули негайно почали користуватися великим попитом. Espresso Point Lavazza - це найперша з лінійки популярних сьогодні капсульних кавомашин. В "Laboratorio del caffè" (Лабораторії кави) постійно проводяться сенсорні дослідження зерен, вдосконалюються технології виробництва і упаковки.
Для Lavazza Європа стала другою батьківщиною, цей бренд входить в Топ-50 найбільш відомих і споживаних продуктів. Україна не виняток, тут також добре розбираються в каві і люблять Лавацца. У нашому магазині представлений найширший асортимент оригінального італійського кави, ціни на який дуже доступні. Вибирайте!